Perşembe, Nisan 24, 2014

İtirazım Var'a gidip Spider-man ile karşılaşmak...

bu akşam kanyon'a gidip "itirazım var" filmine bilet aldım. salona girerken bileti kontrol eden kıza "şu masada neyin kaydını yapıyorlar" dedim. (bigbabol sakızları sponsorluğunda bir spider-man masası kurmuşlar. örümceğin renklerinden dolayı güzel hamle olmuş sakız için. zaten herkese dağıtıyorlar. (onur'un filmini (asker arkadaşım sanki. ya da yönetmen arkadaşım. :p yeminle çarpılacam) bigbabol sakızı cakcaklıyarak izledim.) hostes kızlar da o renklerdeler falan. bir salonun önüne de balonlardan tavandan sarkan spidey yapmışlar.) kız bana "spiderman'in öngösterimini izleyecek olanları kaydediyorlar" dedi. "ne zaman" dedim. "birazdan" dedi. elimdeki "itirazım var" film biletine bakıp, "o kadar öngösterim sayılmaz ya, film yarın vizyona giriyor" diyip salondaki yerimi aldım. gerçi çok bomba bir film izledim. (itirazım var'ı es geçmesin insanlar ya. izlesinler. onur ünlü yine yapmış yapacağını. film hakkında daha detaylı bir yazı fırında pişmektedir. ) spaydiyi de zaten yarın öbür gün imax'te izleyeceğim için, içim rahattı...

Hiç yorum yok: