Cuma, Ağustos 04, 2006

Rastlantılarım serisi No:2

"nereye kadar sinema" demiştik* ve rastlantılardan, kelebek etkilerinden, tesadüflerden örnekler vermeye başlamıştık. geldik ikinci örneğimize...

24 isimli diziye bir önceki yazımda başladığımı söylemiştim.* bu diziyi de her akşam bir bölüm şeklinde kuzenimle izliyoruz. geçen akşam evde bir misafirliğe gitme telaşı oldu bizimkiler ve onunkiler (kuzenimden yola çıkarak dedim böyle, yani teyzemler işte) ortaklığında.. ve arabada yer kalmayınca çocuklar diyerek genellenen aile büyükleri dışında kalan kesim evde kalacak kararı alındı. biz de kuzenimle mahsuscuktan buna üzülme taklidi yapıp benim sinema odamın yolunu aldık.

ve ben "bırak ya bırak gitsinler abi, hem bizim 24'ümüz var di mi ama ya heyt be" diyip dvd'yi yerleştirmek için bilgisayara yöneldiğim an masa-saatimle göz göze gelince dediğimle kaldım. çünkü saat 10:24 idi arkadaşlar tam o sırada.. bir rastlantı daha böylece tarihteki yerini alırken büyüsü kaçmasın diye diziyi başlatıp sessizce izlemeye başladık. zaten konuşsaydık diziden de birşey anlamazdık değil mi efenim ? evet efenim.. evet..

bir önceki rastlantıyı okumak için sondaki yıldıza tıklayabilirsiniz.. -> *

Hiç yorum yok: