Pazartesi, Ağustos 08, 2005

Süper Timor olayı

timor10

rastlantısına şükrettiğim bir arkadaşımın beni tanıştırdığı bir reklam var. izledim ve gag programında izlediğim reklamlar kategorisine aldım. hem bu sayede sevgili Gülse Birsel'i anmış oldum kendimce. ama; arkadaşıma ve onların gönülden bağlı olduğu timor-fan muridlerine göre bu reklam üst noktalarda bir reklammış. :) yani öyle "gagda izlenenler" çuvalına şuursuzca atılmaması gerekiyormuş. hatta yine dediklerine göre defalarca izlemelerine rağmen her seferinde daha çok gülüyorlarmış.
bu "hattalar" bitmeyecek anlaşıldı. en iyisi timor sevenlerin sözlerinden bir demet sıralamak lazım;
  • abi gelmiş geçmiş izlediğim en komik şey olduğu konusunda ciddiyim yani, shaolin soccer dı kunfu hustle dı fln geç yani
  • böle 99599324. izleyişte bile gülcek bişey buluyorum yani, leman penguen birleşip bütün bütçeyi satsalar bu kadar komik bişey cekemezler
  • bi filmi deil bütün komedi filmlerini toplasan mesela deseler ki onların hepsini mi izlemek istersin yoksa sırf bunu mu ve hayatın boyunca bida komedi filmi izlememeyi goze alıyomusun desler bunu secerim yinede
  • her izledigimde ozellikle yanımda bunun fanlarından biri varken beraber izledigimizde yeni biseye dikkat cekip yarılıyoruz her seferinde

gibi. :)

açıkcası ben tek başıma iki kere, kuzenlerle 2 kere izlediğim halde öyle kahkahalar ile güldüğümü hatırlamıyorum. yorumu sizlere bırakıyorum. reklamı upload ettim. indirmek için buraya tıklayın. bunun dışında timor olayı için yapabileceğim, söyleyebileceğim hiç birşey kalmadı. hatta hayatım boyunca bildiğim tek timor varsa o da; Timur Selçuk İlhan'dır. madem onu anmış olduk, dinlemekten çok keyif aldığım "Beni kör kuyularda merdivensiz bıraktın" isimli şarkısını da buraya tıklayarak elde edebilirsiniz.

Hiç yorum yok: